09 august 2009

flaws.

Mi-a luat sufletul şi-a plecat departe,departe..."Te mai întorci?" I-am scris pe un bileţel şi i-am dat drumul în mare.S-a şters scrisul,exact cum "s-au şters" toate amintirile dureroase pe care le-am suportat atâta timp în inima mea.
6 ian - nu mi-am putut niciodată închipui că o nefericire poate să încapă într-o fracţiune de secundă.Gesturile au rămas nişte gânduri paralizate,cuvintele s-au stins în gât rămânând nerostite.Să iubim? Nu pot ţine cont de asta,mi-a intrat deja în vene durerea.Deci "te uit"!"Pot","vreau".De ce?Ghiceşte-mi în palmă şi numără-mi nopţile plânse;n-o lua sub formă de reproş,acum am şi eu grijă de mine fără să-mi "pese".Nicio îmbrăţisare sau vorbă venită chiar din suflet,nu pot vindeca o rană de zile întregi,trebuie să sapi prea adânc...
N-am primit răspuns.Stau,ascult tăcerea asta insuportabilă.Imi ia destul de mult să mă obişnuiesc.Strânge-mă ,iubitule,la pieptul tau,strânge-mi şi ultima răsuflare,ultima suferinţa de pe chip,transformă-mă în piatră şi fă-mă să uit de lumea asta.Mă mint...şi-mi pare rău căci te-ai îndrăgostit de mine.Nu merit.Sunt o fiinţa absurdă,lipsită de caracter,de sentimente puternice şi-ţi cer să mă ierţi şi să descifrezi tot ce ţi-am scris şi să-mi dai răspunsul ăla pe care îl aştept de ceva vreme ...

"i won't put my hands up and surrender "

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Stau,ascult tăcerea asta insuportabilă.Imi ia destul de mult să mă obişnuiesc.Strânge-mă ,iubitule,la pieptul tau,strânge-mi şi ultima răsuflare..."
Imi place al naibii de mult .

Cristina spunea...

Trist si foarte profund scris... "Gesturile au rămas nişte gânduri paralizate,cuvintele s-au stins în gât rămânând nerostite." Superb...