26 octombrie 2009

somebody pinch me,i can't believe it ...


cât de complicat,iar m-a lovit ca un pumnal în stomac vestea că şi tu te-ai dus.nici nu pot să-mi închipui că n-o să te mai văd, şi nu pot să-mi iert faptul că nu te-am mai căutat.doamne ... ce fior necruţător îmi străbate trupul,pur si simplu nu accept să nu fi aici.. îmi lipseşte totul,am o listă de regrete pe care aş putea să ti-o destăinui.lumea asta s-a prăbuşit peste mine şi nu mai cred în speranţă,soartă,suflete pereche;unde eşti tu să-mi zici că nu judec lucrurile?că nu le gândesc. îmi ziceai că fericirea se învaţă,ea răsare din lucrurile mărunte,doar că trebuie să ştii unde s-o cauţi,cum s-o preţuiesti şi s-o menţii. Şi unde-i fericirea mea?Ascunsă sub pietre,n-o s-o mai găsesc niciodată alături de tine ...


"Hold the person that you love closely if they're next to you

The one you love, not the person that'll simply have sex with you

Appreciate them to the fullest extent, and then beyond

'Cause you never really know what you got, until it's gone"


Niciun comentariu: