16 iunie 2011

i missed you today ..

cedez, mă schimb, plec.
îi stăteam aproape de pat şi l-am rugat să ...
- poţi să faci ceva pentru mine, te rog?
- ce anume?
- să încetezi să fii bolnav.. ( şi am tăcut) nu mai pot, nu pot să te văd aşa,în unele momente nu eşti lucid, trăieşti în lumea ta..
- ştii ce-mi doresc eu?
- un trup nou nouţ?
(râde)
- nu, să încetezi să-ţi mai faci atâtea griji pentru mine, trebuie să începi o viaţă nouă, fără mine, pierzi, câştigi, niciodată nu ştii ce-ţi rezervă mâine.
- dar...
- eşti tânără, draga mea. vreau să te văd zâmbind din nou,în ultimul timp te privesc şi eşti încruntată, supărată, îmi pare rău că-ţi spun asta, dar voi muri. mă gândeam poate unde mă voi duce, va fi mai bine.. fără atâtea nelinişti ...

şi a început iar ...

- tu cine eşti?
- nepoata ta.
- nu, nu. eu nu am nepoţi. am doar 24 de ani.
şi îşi îndreaptă privirea către fratele meu.
- tu măi flăcău? ai terminat armata?
stătea întins înnodând un fir imaginar.. iar m-am întristat şi am ieşit din camera aia plină de "moarte"..mi-era frică şi nu puteam să mă detaşez deloc. respiram tot mai greu în drum spre casă.. şi a doua zi..

a plecat. am uitat un singur lucru, să-i spun că l-am iubit.

Un comentariu:

Alexandra spunea...

superb....